ANUNȚ IMPORTANT

UPDATE – 26.07.2024

ACTUALIZARE PROGRAM REZERVOARE

Având în vedere precipitațiile din ultima perioadă, precum și consumul redus, furnizarea apei pe Valea Slănicului se realizează în regim de continuitate.

În funcție de graficul de consum din perioada următoare și de necesitate, am putea reveni la program de umplere a rezervoarelor.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

UPDATE – 22.07.2024

ACTUALIZARE PROGRAM REZERVOARE

În funcție de graficul de consum din zona respectivă, UAT-urile care sunt oprite pentru acumulare, pot avea apă în anumite perioade din zi.

UPDATE – 20.07.2024

ACTUALIZARE PROGRAM REZERVOARE

Pentru refacerea stocului de apă din rezervoarele din localitățile Jieni (UAT Beceni – Podul Muncii (parțial), Gura Dimienii, Dogari) și Arbănași (UAT Beceni – Mărgăriți, Beceni, Izvoru Dulce, Valea Părului, Cărpiniștea), se întrerupe furnizarea apei de duminică, 21.07.2024 și până miercuri, 24.07.2024.

Pentru refacerea stocului de apă din rezervoarele din localitățile Podu Muncii (UAT Vintilă Vodă – Podul Muncii (parțial), Niculești (parțial), Petrăchești (parțial)), Sărulești (UAT Sărulești – Vintilă Vodă (parțial), Săruleşti, Cărătnăul de Jos, Valea Stânei, Goicelu) și Sârbești (UAT Vintilă Vodă – Vintilă Vodă (parțial), Sârbești, Bodinești, Niculești (parțial)), se va întrerupe furnizarea de miercuri, 24.07.2024 și până sâmbătă, 27.07.2024.

La reluarea alimentării cu apă în regim normal este posibil ca la robinete să curgă apă tulbure. Deoarece această perturbare va fi de scurtă durată, le recomandăm utilizatorilor să nu folosească apă în scopuri menajere, până la limpezirea completă. Rugăm, de asemenea, consumatorii să ia măsuri de stocare a unor cantități de apă care să le acopere necesarul pe perioada anunțată.

*Menționăm că această situație se va repeta în funcție de necesitate.

**Pentru uz zootehnic semnificativ, ne puteți contacta la numărul de telefon 0238 938 – Call Center și veți fi îndrumați la una dintre Stațiile de Tratare din Buzău pentru alimentare.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

ANUNȚ

Având în vedere consumul foarte mare de apă în localitățile Jieni (UAT Beceni – Podul Muncii (parțial), Gura Dimienii, Dogari) și Arbănași (UAT Beceni – Mărgăriți, Beceni, Izvoru Dulce, Valea Părului, Cărpiniștea), se va opri furnizarea apei în vederea refacerii stocului de apă din rezervoare de luni, 15.07.2024 și până vineri, 19.07.2024.

Având în vedere consumul foarte mare de apă în localitățile Podu Muncii (UAT Vintilă Vodă – Podul Muncii (parțial), Niculești (parțial), Petrăchești (parțial)), Sărulești (UAT Sărulești – Vintilă Vodă (parțial), Săruleşti, Cărătnăul de Jos, Valea Stânei, Goicelu) și Sârbești (UAT Vintilă Vodă – Vintilă Vodă (parțial), Sârbești, Bodinești, Niculești (parțial)), se va opri furnizarea apei în vederea refacerii stocului de apă din rezervoare de vineri, 19.07.2024 și până luni, 22.07.2024.

Pe această cale, revenim cu rugămintea de a nu irosi apa pentru udatul grădinilor, spălatul mașinilor, umplerea piscinelor, irigarea terenurilor de sport sau a locurilor de joacă, spălarea curților sau a pavajelor, în sere, zootehnie etc. pe perioada caniculei.

* Menționăm că această situație se va repeta în funcție de necesitate.

** Pentru uz zootehnic semnificativ, ne puteți contacta la numărul de telefon 0238 938 – Call Center și veți fi îndrumați la una dintre Stațiile de Tratare din Buzău pentru alimentare.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Întrebări frecvente

Vezi toate

De ce tariful apei nu este același în toată România?

Serviciul de alimentare cu apă este un serviciu local. În fiecare localitate, factorii precum: calitatea surselor de apă utilizate, tratamentele necesare de potabilizare, relieful, numărul de locuitori influențează tariful apei. 

În județul Buzău, tariful apei este unic pentru toți utilizatorii, fiind reglementat de ANRSC.

Vezi detalii

Cine plătește înlocuirea contorului de apă?

Deutsche Online-Casinos bieten eine Vielzahl von Glücksspieloptionen für Spieler. Diese Plattformen zeichnen sich durch ihre Zuverlässigkeit, Sicherheit und ein breites Spektrum an Spielen aus. Von traditionellen Tischspielen wie Roulette und Blackjack bis hin zu modernen Spielautomaten und Live-Dealer-Spielen finden Spieler eine abwechslungsreiche Auswahl.
Das beste deutsches online casino zeichnen sich auch durch großzügige Bonusangebote aus, darunter Willkommensboni, Freispiele und Treueprogramme. Spieler können sich auf eine sichere Spielumgebung verlassen, da diese Casinos von den relevanten Behörden reguliert und lizenziert sind.
Zahlungsmöglichkeiten in deutschen Online-Casinos sind vielfältig und umfassen Optionen wie Kreditkarten, E-Wallets und Banküberweisungen. Die meisten Casinos bieten auch mobile Plattformen an, sodass Spieler ihre Lieblingsspiele bequem von unterwegs aus genießen können.
Deutsche Online-Casinos sind bestrebt, erstklassige Unterhaltung und erstklassigen Service zu bieten. Spieler können eine Mischung aus Tradition und Innovation erleben, während sie ihre Glücksspielerfahrung in diesen Online-Casinos genießen.

La realizarea unor branșamente de apă noi, costul contorului revine operatorului, inclusiv toate costurile de înlocuire vor reveni Companiei de Apă S.A. Buzău. 

În situația în care contorul este deteriorat din cauze ce țin de utilizator (deteriorare, furt, îngheț, intervenții neautorizate etc.) costul înlocuirii îi revine utilizatorului.

Orice intervenție neautorizată va fi tratată conform prevederilor Regulamentului Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.

Vezi detalii

Ce înseamnă ”apă meteorică” de pe factura mea?

Facturarea serviciului de canalizare a apei pluviale prestat de către Compania de Apă S.A. Buzău se realizează în conformitate cu Regulamentul Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.

Apa meteorică preluată de canalizare se stabilește în funcție de suprafețele deținute, construite și neconstruite, declarate de utilizatori și de cantitățile specifice de mai jos.

Regăsiți mai multe informații AICI

Vezi detalii

Care sunt pașii pentru depunerea online a unei documentații pentru avizare/contractare?

Pe site-ul nostru www.cabuzau.ro, accesați secțiunea Cum devin client.

Acolo veți regăsi un ghid pas cu pas pentru efectuarea operațiunii online.

Vezi detalii

De ce apar diferențele de înregistrare între contorul de branșament și cantitatea totală de apă înregistrată de repartitoarele de costuri din apartamente?

După contorizarea la nivel de apartament, se constată uneori diferenţe între suma cantităţilor înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente şi cantităţile înregistrate de contorul de branşament.

Aceste diferenţe pot apărea din diferite cauze:

  1. Diferenţe de clasă de precizie – contoarele de branşament au clasa de precizie superioară, diferită de repartitoarele de costuri din apartamente (excepție făcând contoarele montate în condominii de către CAB).
  2. Pierderi de apă înainte de repartitoarele de costuri din apartament – în funcţie de locul de montare. Practica demonstrează că, prin cumulare, pierderile de apă pe instalaţiile interioare pot să fie semnificative, fără a fi înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente. Ele pot fi cauzate de avarii ale sistemului interior de distribuţie sau de instalaţii neetanşe.
  3. Punctele de consum necontorizate în imobil. Sunt frecvente cazurile în care în imobil există puncte de consum necontorizate, precum: robinete în spălătorii, la ghenele de gunoi sau în subsolurile blocurilor. În cazul în care aceste robinete sunt folosite pentru umplerea butoaielor de murături, udat grădina din faţa blocului sau pur şi simplu curg în voie pentru că nu deranjează pe nimeni, reprezintă o mare sursă generatoare de consumuri.
  4. Poziţia de montare a repartitoarelor de costuri din apartament – dacă nu se respectă cu stricteţe poziţia de montare (de regulă, orizontal) a repartitoarelor de costuri din apartament indicată de producător, acestea înregistrează greşit. Orice deviere, cât de mică, a poziţiei de montare, produce erori de înregistrare.
  5. Necorelarea momentelor de citire – decalajul calendaristic dintre data citirii contorului de branşament şi data citirii repartitoarelor de costuri din apartament determină şi ele aceste diferenţe.Repartitoarele de costuri din apartament au rol orientativ de consum în interiorul imobilelor. Modul de repartizare a consumului/ cheltuielilor în interiorul imobilului este responsabilitatea exclusivă a Asociaţiei de Proprietari/locatari.
Vezi detalii