Reluare furnizare apă Valea Salciei
Valea Salciei 03.03.2025Compania de Apă S.A. Buzău anunță că din data de 03.03.2025 în UAT Valea Salciei, localitățile Modreni și Valea Salciei se furnizează apa 24/24 ore.
Vezi detaliiLucrările pregătitoare pentru asfaltare pe tronsonul 2 al străzii Marghiloman vor începe de mâine, 05.03.2025.
ATENȚIE! Odată cu începerea lucrărilor de asfaltare, se va face deconectarea rețelei vechi de apă. Rugăm utilizatorii care nu au permis accesul pe proprietate pentru a fi conectați la noua rețea să apeleze Call-Center – 0238 938 pentru programarea intervenției.
În caz contrar, veți rămâne fără furnizarea serviciului de alimentare cu apă!
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă mulțumim pentru înțelegere!
Revenim cu actualizări pe măsură ce lucrările avansează.
Serviciul de alimentare cu apă este un serviciu local. În fiecare localitate, factorii precum: calitatea surselor de apă utilizate, tratamentele necesare de potabilizare, relieful, numărul de locuitori influențează tariful apei.
În județul Buzău, tariful apei este unic pentru toți utilizatorii, fiind reglementat de ANRSC.
La realizarea unor branșamente de apă noi, costul contorului revine operatorului, inclusiv toate costurile de înlocuire vor reveni Companiei de Apă S.A. Buzău.
În situația în care contorul este deteriorat din cauze ce țin de utilizator (deteriorare, furt, îngheț, intervenții neautorizate etc.) costul înlocuirii îi revine utilizatorului.
Orice intervenție neautorizată va fi tratată conform prevederilor Regulamentului Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.
Facturarea serviciului de canalizare a apei pluviale prestat de către Compania de Apă S.A. Buzău se realizează în conformitate cu Regulamentul Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.
Apa meteorică preluată de canalizare se stabilește în funcție de suprafețele deținute, construite și neconstruite, declarate de utilizatori și de cantitățile specifice de mai jos.
Regăsiți mai multe informații AICI
Pe site-ul nostru www.cabuzau.ro, accesați secțiunea Cum devin client.
Acolo veți regăsi un ghid pas cu pas pentru efectuarea operațiunii online.
După contorizarea la nivel de apartament, se constată uneori diferenţe între suma cantităţilor înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente şi cantităţile înregistrate de contorul de branşament.
Aceste diferenţe pot apărea din diferite cauze: