Ne-au umplut inimile de bucurie și sufletele de culoare! Fiecare dintre cei peste 1000 de copilași, prin lumina și bucuria pe care le emană!
Vă povestim astăzi puțin despre cum ne-a unit „Ziua Pământului”, în jurul mediului, a apei, totul îmbinându-se în Săptămâna Verde: ne-au vizitat chipuri curioase, priviri vesele și minți pătrunzătoare, care mai de care mai agere și iscoditoare pentru a afla lucruri noi, interesante!
În centrul activităților s-a găsit apa, înconjurată de copii curioși și tineri doritori de informații. Am avut mici discipoli, de la Grădinița Gărgărița, tineri învățăcei de la Liceul Teoretic „Alexandru Marghilman”, Colegiul Național Pedagogic, Școala Gimnazială „George Emil Palade”, Colegiul Național „B.P. Hasdeu”, Școala Gimnazială Sfântul Apostol Andrei, Școala Gimnazială „P.H. Zangopol”, Liceul Tehnologic „Henri Coandă”, Colegiul Național „Mihai Eminescu”, Liceul cu Program Sportiv „Iolanda Balaș Soter” și Centrul Școlar de Educație Incluzivă. Am pavat drumul apei din cuvinte și învățăminte vesele, am condus firul acesteia până la râul Buzău, ne-am întors pe ici și pe dincolo pentru a înțelege rolul apei, a fiecărei acțiuni pe care o facem pentru a o păstra curată și pentru a avea grijă de mediul înconjurător.
Ni s-au alăturat pe drumul apei și Școala Generală Mărunțișu, Liceul Teoretic ”Nicolae Iorga” Nehoiu, Școala Gimnazială Cilibia și Școala Gimnazială „Constantin Popescu” Fundeni. Nu ne-am oprit aici căci atunci când se dorește, se construiesc căi pentru învățare. Pe lângă aceste vizite, am avut oaspeți și în teritoriu, Stațiile de Tratare Apă Potabilă, respectiv Apă Uzată de la Pătârlagele, Păltineni și Pogoanele.
Au fost zile când vremea a ținut cu noi, iar soarele ne-a fost companion pe drumul apei. Și zile în care ploaia ne-a pus la încercare cu frig și vânt. Însă pe micii noștri vizitatori nu i-a oprit nimic, ne-am împrietenit, am povestit, am făcut tururi interesante și captivante!
De vizitele de la Stația de Tratare Apă Potabilă, sursa Zahăr și, respectiv, de la Stația de Tratare Apă Uzată s-au ocupat colegii noștri Silvia Guilescu, de la Departamentul Marketing și Comunicare – mereu o prezență veselă și colorată în a transmite informațiile ușor și pe-nțelesul tuturor, Angelica Androne – Specialist Procese Tehnologice Tratare Apă Uzată – acel povestitor iscusit al proceselor de apă, Cristinel Necula – Responsabilul Surse de Apă Zona Metropolitană – acel om responsabil cu noțiunile complexe ale apei și Ștefan Cazan Responsabil Stație de Tratare Apă Potabilă Sursa Zahăr – atent la detaliile apei atunci când transmite învățăminte noilor generații.
Astăzi am prezentat bilanțul activității din anul 2024 în cadrul unei Conferințe de Presă ce și-a propus să evalueze progresul privind angajamentul pe care ni l-am asumat în ceea ce privește infrastructura de apă și canalizare din județul Buzău, dar și direcțiile strategice pentru viitor. Pe parcursul anului 2024 am făcut pași importanți în dezvoltarea […]
Compania de Apă S.A. Buzău implementează – Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă Uzată din județul Buzău, etapa II, Contract de Finanțare 9/2024, cu data de finalizare 31.12.2027, proiect care are o valoare de peste 320 milioane euro și este cofinanțat de Uniunea Europeană, Guvernul României, Autorități Locale și Compania de […]
Ne dorim ca informațiile privind investițiile pe care le realizăm să ajungă la dvs. constant și detaliat. Contractul de lucrări CL2 vizează „Rețele de canalizare în localitățile: Merei, Ogrăzile, Sărata Monteoru, Gura Sărății, Dealul Viei, Izvoru Dulce, Lipia, Pietroasele, Clondiru de Sus, Dara, Pietroasa Mică, Șarânga. Progresul până la data prezentă (săptămâna 21-27 octombrie 2024) […]
De ce tariful apei nu este același în toată România?
Serviciul de alimentare cu apă este un serviciu local. În fiecare localitate, factorii precum: calitatea surselor de apă utilizate, tratamentele necesare de potabilizare, relieful, numărul de locuitori influențează tariful apei.
În județul Buzău, tariful apei este unic pentru toți utilizatorii, fiind reglementat de ANRSC.
Deutsche Online-Casinos bieten eine Vielzahl von Glücksspieloptionen für Spieler. Diese Plattformen zeichnen sich durch ihre Zuverlässigkeit, Sicherheit und ein breites Spektrum an Spielen aus. Von traditionellen Tischspielen wie Roulette und Blackjack bis hin zu modernen Spielautomaten und Live-Dealer-Spielen finden Spieler eine abwechslungsreiche Auswahl.
Das beste deutsches online casino zeichnen sich auch durch großzügige Bonusangebote aus, darunter Willkommensboni, Freispiele und Treueprogramme. Spieler können sich auf eine sichere Spielumgebung verlassen, da diese Casinos von den relevanten Behörden reguliert und lizenziert sind.
Zahlungsmöglichkeiten in deutschen Online-Casinos sind vielfältig und umfassen Optionen wie Kreditkarten, E-Wallets und Banküberweisungen. Die meisten Casinos bieten auch mobile Plattformen an, sodass Spieler ihre Lieblingsspiele bequem von unterwegs aus genießen können.
Deutsche Online-Casinos sind bestrebt, erstklassige Unterhaltung und erstklassigen Service zu bieten. Spieler können eine Mischung aus Tradition und Innovation erleben, während sie ihre Glücksspielerfahrung in diesen Online-Casinos genießen.
La realizarea unor branșamente de apă noi, costul contorului revine operatorului, inclusiv toate costurile de înlocuire vor reveni Companiei de Apă S.A. Buzău.
În situația în care contorul este deteriorat din cauze ce țin de utilizator (deteriorare, furt, îngheț, intervenții neautorizate etc.) costul înlocuirii îi revine utilizatorului.
Orice intervenție neautorizată va fi tratată conform prevederilor Regulamentului Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.
Facturarea serviciului de canalizare a apei pluviale prestat de către Compania de Apă S.A. Buzău se realizează în conformitate cu Regulamentul Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.
Apa meteorică preluată de canalizare se stabilește în funcție de suprafețele deținute, construite și neconstruite, declarate de utilizatori și de cantitățile specifice de mai jos.
De ce apar diferențele de înregistrare între contorul de branșament și cantitatea totală de apă înregistrată de repartitoarele de costuri din apartamente?
După contorizarea la nivel de apartament, se constată uneori diferenţe între suma cantităţilor înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente şi cantităţile înregistrate de contorul de branşament.
Aceste diferenţe pot apărea din diferite cauze:
Diferenţe de clasă de precizie – contoarele de branşament au clasa de precizie superioară, diferită de repartitoarele de costuri din apartamente (excepție făcând contoarele montate în condominii de către CAB).
Pierderi de apă înainte de repartitoarele de costuri din apartament – în funcţie de locul de montare. Practica demonstrează că, prin cumulare, pierderile de apă pe instalaţiile interioare pot să fie semnificative, fără a fi înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente. Ele pot fi cauzate de avarii ale sistemului interior de distribuţie sau de instalaţii neetanşe.
Punctele de consum necontorizate în imobil. Sunt frecvente cazurile în care în imobil există puncte de consum necontorizate, precum: robinete în spălătorii, la ghenele de gunoi sau în subsolurile blocurilor. În cazul în care aceste robinete sunt folosite pentru umplerea butoaielor de murături, udat grădina din faţa blocului sau pur şi simplu curg în voie pentru că nu deranjează pe nimeni, reprezintă o mare sursă generatoare de consumuri.
Poziţia de montare a repartitoarelor de costuri din apartament – dacă nu se respectă cu stricteţe poziţia de montare (de regulă, orizontal) a repartitoarelor de costuri din apartament indicată de producător, acestea înregistrează greşit. Orice deviere, cât de mică, a poziţiei de montare, produce erori de înregistrare.
Necorelarea momentelor de citire – decalajul calendaristic dintre data citirii contorului de branşament şi data citirii repartitoarelor de costuri din apartament determină şi ele aceste diferenţe.Repartitoarele de costuri din apartament au rol orientativ de consum în interiorul imobilelor. Modul de repartizare a consumului/ cheltuielilor în interiorul imobilului este responsabilitatea exclusivă a Asociaţiei de Proprietari/locatari.