Care sunt pașii pentru depunerea online a unei documentații pentru avizare/contractare?
Pe site-ul nostru www.cabuzau.ro, accesați secțiunea Cum devin client.
Acolo veți regăsi un ghid pas cu pas pentru efectuarea operațiunii online.
Descarcă, completează și semnează cererea pentru emiterea contractului de furnizare/ prestare aserviciu de alimentare cu apă potabilă și de canalizare-epurare pentru utilizatori casnici – Descarcă Cererea
Completează datele de contact, încarcă documentele solicitate și mergi mai departe în procesul de Contractare Online, prin apăsarea butonului Trimite
Descarcă, completează și semnează cererea pentru emiterea contractului de furnizare/ prestare aserviciu de alimentare cu apă potabilă și de canalizare-epurare pentru utilizatori casnici – Descarcă Cererea
Completează datele de contact, încarcă documentele solicitate și mergi mai departe în procesul de Contractare Online, prin apăsarea butonului Trimite
Descarcă, completează și semnează cererea pentru emiterea contractului de furnizare/ prestare aserviciu de alimentare cu apă potabilă și de canalizare-epurare pentru utilizatori casnici – Descarcă Cererea
Completează datele de contact, încarcă documentele solicitate și mergi mai departe în procesul de Contractare Online, prin apăsarea butonului Trimite
Descarcă, completează și semnează cererea pentru emiterea contractului de furnizare/ prestare aserviciu de alimentare cu apă potabilă și de canalizare-epurare pentru utilizatori casnici – Descarcă Cererea
Completează datele de contact, încarcă documentele solicitate și mergi mai departe în procesul de Contractare Online, prin apăsarea butonului Trimite
Pe site-ul nostru www.cabuzau.ro, accesați secțiunea Cum devin client.
Acolo veți regăsi un ghid pas cu pas pentru efectuarea operațiunii online.
În cazul schimbării utilizatorului, în urma achiziţionării unui imobil, puteți accesa secțiunea Contractare online unde veți fi îndrumați pas cu pas pentru obținerea unui contract.
Lista documentelor necesare contractării, în funcție de categoria de utilizator, o regăsiți la secțiunea Cum devin client.
Creați un cont în secțiunea „Contul meu”, prin accesarea butonului „Creează cont nou”. Datele solicitate la crearea contului online sunt: cod client, cod facturare, numele, prenumele, e-mail și parola.
Dacă v-ați creat deja un cont online pentru un singur cod de client, aveți posibilitatea introducerii mai multor coduri de client accesând butonul «Adaugă punct de consum» din secțiunea Gestionare Contracte.
După lansarea solicitării veți primi pe e-mail un nou status cu codurile de client aferente contului dumneavoastră.
Precizăm că serviciul de cont online se poate activa pentru o singură adresă de e-mail la care se pot adăuga mai multe coduri de clienţi.
Pentru a vă ajuta, avem nevoie de mai multe detalii despre situația cu care vă confruntați. Sunați-ne la numărul 0238 938 sau scrieți-ne pe pagina noastră de Contact. O echipă de tehnicieni va fi trimisă să verifice instalația și să semnaleze eventualele nereguli înainte de a încheia un contract valabil.
Pentru a începe alimentarea cu apă, vă rugăm să ne menționați dacă sunteți noul proprietar și să ne transmiteți documentele necesare pentru încheierea contractului. O puteți face și online la rubrica Contractare online.
Pentru alte informații ne puteți trimite o solicitare la secțiunea Contact sau printr-un apel la Call Center 0238938