Întrebări frecvente

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

Mai jos poți regăsi o listă cu întrebări frecvente.

 

Cele mai frecvente întrebări

Ai o întrebare?

Ce trebuie să fac pentru un branșament de apă/racord de canalizare?

Procesul de aplicare se poate face în 5 pași simpli, ușor de înțeles. Iată ce aveți de făcut pentru a deveni client al Companiei de Apă S.A. Buzău:

  • Pasul 1: Aplicați pentru un aviz de principiu.
  • Pasul 2: Aplicați pentru un aviz tehnic de branșare sau racordare, respectiv proiect.
  • Pasul 3: Obțineți avizele necesare eliberării Autorizației de Construire/Avizul administratorului drumului pentru execuția lucrării.
  • Pasul 4: Efectuați lucrarea cu o firmă specializată.
  • Pasul 5: Semnați contractul de furnizare.

Pentru detalii, vă rugăm accesați materialele de informare. Puteți descărca documentul complet aici(link).

În cazul în care doriți să consultați lista cerințelor minime de îndeplinit de către un constructor pentru execuția lucrărilor de branșare și/sau racordare, o puteți consulta aici(link).

Vezi detalii

De ce se înlocuiește contorul de apă?

Contorul montat pe branşamentul de apă măsoară volumul de apă consumat. Pentru a garanta fiabilitatea funcționării contorului, acesta este înlocuit / expertizat o dată la 7 ani (conform cerințelor legale) sau în funcție de cerința legală și politica Companiei.

Conform cerințelor legale și a politicii Companiei, garantăm fiabilitatea funcționării  contorului prin înlocuirea / expertizarea acestuia o dată la 7 ani.

Vezi detalii

Sunt titular de contract la mai multe puncte de consum. Cum îmi creez cont client?

Creați un cont în secțiunea „Contul meu”, prin accesarea butonului „Creează cont nou”. Datele solicitate la crearea contului online sunt: cod client, cod facturare, numele, prenumele, e-mail și parola.

Dacă v-ați creat deja un cont online pentru un singur cod de client, aveți posibilitatea introducerii mai multor coduri de client accesând butonul «Adaugă punct de consum» din secțiunea Gestionare Contracte.

După lansarea solicitării veți primi pe e-mail un nou status cu codurile de client aferente contului dumneavoastră.

Precizăm că serviciul de cont online se poate activa pentru o singură adresă de e-mail la care se pot adăuga mai multe coduri de clienţi.

Vezi detalii

Am o legătura la rețeaua de canalizare/apă dar nu am contract de furnizare. Cum putem rezolva situația?

Pentru a vă ajuta, avem nevoie de mai multe detalii despre situația cu care vă confruntați. Sunați-ne la numărul 0238 938 sau scrieți-ne pe pagina noastră de Contact. O echipă de tehnicieni va fi trimisă să verifice instalația și să semnaleze eventualele nereguli înainte de a încheia un contract valabil.

Vezi detalii

M-am mutat la o adresă nouă, dar branșamentul este închis/nefuncțional. Ce este de făcut?

Pentru a începe alimentarea cu apă, vă rugăm să ne menționați dacă sunteți noul proprietar și să ne transmiteți documentele necesare pentru încheierea contractului. O puteți face și online la rubrica Contractare online

Pentru alte informații ne puteți trimite o solicitare la secțiunea Contact sau printr-un apel la Call Center 0238938

Vezi detalii
1 2 3 4 7

Ai o întrebare?

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

This field is for validation purposes and should be left unchanged.