Întrebări frecvente

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

Mai jos poți regăsi o listă cu întrebări frecvente.

 

Cele mai frecvente întrebări

Ai o întrebare?

Nu pot accesa contul online de client. Ce este de făcut?

Te rugăm să încerci din nou. Înainte de toate, asigurați-vă că ați scris corect parola de accesare a contului online şi adresa de e-mail.

Dacă ați uitat parola, transmiteți o solicitare pentru resetarea parolei direct de pe site, accesând butonul din stânga, sus «Am uitat parola». Introduceți adresa dumneavoastră de e-mail (utilizată la crearea contului online) şi apăsați butonul «Continuă». Veți primi ulterior un nou mesaj, cu un link pe care va trebui să îl accesați și în urma căruia vă veți putea seta o parolă nouă. Accesați contul dumneavoastră online cu noua parolă generată de sistem. 

 

Vezi detalii

Ce este un acord de preluare?

Acordul de preluare reprezintă documentul emis de Compania de Apă S.A. Buzău, în baza căruia se permite evacuarea apelor uzate în reţelele de canalizare. Consultați documentele necesare obținerii acestuia aici (link).

Vezi detalii

Ce trebuie să fac dacă avizul de amplasament sau avizul de principiu menționează necesitatea efectuării unei redimensionări, extinderi sau devieri de rețele?

În cazul în care unul dintre cele două documente specifică necesitatea de executare a unei lucrări de redimensionare/extindere/deviere a rețelelor publice de apă și/sau canalizare, este necesar să parcurgeți următorii pași:

Pasul 1: Solicitați emiterea unei teme de proiectare.

Pasul 2: Solicitați întocmirea proiectului.

Pasul 3: Solicitați execuția lucrării.

În cazul în care doriți să consultați lista cerințelor minime de îndeplinit de către un constructor pentru execuția lucrărilor de redimensionare/extindere/deviere rețea publică de apă și canalizare, o regăsiți aici(link).

Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului

Declaratie privind utilajele şi echipamentele

Vezi detalii

Apa nu mai are același gust sau miros ca de obicei. Ce trebuie făcut?

Dacă nu ați mai pornit robinetul pentru o perioadă mai lungă (zile, săptămâni) prima apă care va curge este cea care a stagnat pe instalaţie.

De fiecare dată când constatați o deteriorare a aspectului apei de la robinetul dumneavoastră, vă sfătuim:

  • să lăsați apa să curgă pentru câteva secunde;
  • să vă informați dacă apa nu a fost oprită pentru intervenţii;
  • să verificați dacă şi vecinii au aceeaşi problemă.

Vă rugăm sesizați orice neregulă care are legătură cu calitatea apei reci la:

Call Center Compania de Apă  S.A. Buzău -0238 938- sau pe site la secțiunea de Contact.

.

Vezi detalii

Ce se întâmplă dacă nu transmit indexul la timp?

Estimarea valorii facturii se face pe baza istoricului de consum. Puteți transmite ulterior indexul pentru a actualiza consumul.

Vezi detalii
1 4 5 6 7

Ai o întrebare?

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

This field is for validation purposes and should be left unchanged.