Întrebări frecvente

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

Mai jos poți regăsi o listă cu întrebări frecvente.

 

Cele mai frecvente întrebări

Ai o întrebare?

Cum este monitorizată calitatea apei?

Supravegherea apei potabile se bazează pe proceduri tehnice riguroase și instrumente de control performante. 

O facem fără oprire atât în stațiile de tratare a apei potabile, cât și în rezervoarele de apă și pe rețeaua de distribuție. 

Laboratoarele noastre sunt certificate de RENAR (Asociaţia Reţelei Naţionale de Acreditare din România – http://www.renar.ro) și avem personal calificat în domeniile chimia şi microbiologia apei. În plus, laboratoarele sunt dotate cu echipamente performante ce permit analiza cu rezultate garantate pentru toți indicatorii de calitate.

Puteți urmări buletinele de analiză a apei prelevată din întreaga arie de operare în secțiunea Calitatea apei.

Vezi detalii

Ce este un acord de preluare?

Acordul de preluare reprezintă documentul emis de Compania de Apă S.A. Buzău, în baza căruia se permite evacuarea apelor uzate în reţelele de canalizare. Consultați documentele necesare obținerii acestuia aici (link).

Vezi detalii

Ce trebuie să fac dacă avizul de amplasament sau avizul de principiu menționează necesitatea efectuării unei redimensionări, extinderi sau devieri de rețele?

În cazul în care unul dintre cele două documente specifică necesitatea de executare a unei lucrări de redimensionare/extindere/deviere a rețelelor publice de apă și/sau canalizare, este necesar să parcurgeți următorii pași:

Pasul 1: Solicitați emiterea unei teme de proiectare.

Pasul 2: Solicitați întocmirea proiectului.

Pasul 3: Solicitați execuția lucrării.

În cazul în care doriți să consultați lista cerințelor minime de îndeplinit de către un constructor pentru execuția lucrărilor de redimensionare/extindere/deviere rețea publică de apă și canalizare, o regăsiți aici(link).

Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului

Declaratie privind utilajele şi echipamentele

Vezi detalii

Apa nu mai are același gust sau miros ca de obicei. Ce trebuie făcut?

Dacă nu ați mai pornit robinetul pentru o perioadă mai lungă (zile, săptămâni) prima apă care va curge este cea care a stagnat pe instalaţie.

De fiecare dată când constatați o deteriorare a aspectului apei de la robinetul dumneavoastră, vă sfătuim:

  • să lăsați apa să curgă pentru câteva secunde;
  • să vă informați dacă apa nu a fost oprită pentru intervenţii;
  • să verificați dacă şi vecinii au aceeaşi problemă.

Vă rugăm sesizați orice neregulă care are legătură cu calitatea apei reci la:

Call Center Compania de Apă  S.A. Buzău -0238 938- sau pe site la secțiunea de Contact.

.

Vezi detalii

Ce pot să fac dacă nu mai pot plăti factura / facturile de apă?

În cazul în care vă aflați temporar în imposibilitatea de a plăti în întregime factura, suntem alături de dumneavoastră și vă oferim posibilitatea eșalonării acesteia, printr-un acord de plată. 

Pentru explicaţii suplimentare, puteți lua oricând legătura cu noi pe pagina Contact(link) sau la sediul companiei, de luni până joi între orele 07:30 -16:00, iar vineri între orele 07:30 -14:00.

Vezi detalii
1 4 5 6 7

Ai o întrebare?

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

This field is for validation purposes and should be left unchanged.