Întrebări frecvente

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

Mai jos poți regăsi o listă cu întrebări frecvente.

 

Cele mai frecvente întrebări

Ai o întrebare?

Ce se întâmplă dacă nu transmit indexul la timp?

Estimarea valorii facturii se face pe baza istoricului de consum. Puteți transmite ulterior indexul pentru a actualiza consumul.

Vezi detalii

De ce la completarea formularului îmi apare mesajul ”Cod invalid”?

Ați primit acest mesaj deoarece Codul de client pe care îl doriți ataşat contului dumneavoastră online este deja introdus în alt cont online. Dacă doriți ataşarea codului de client în contul dumneavoastră online, este necesară prezentarea dovezii că sunteți titularul de contract, persoana împuternicită sau reprezentantul legal. Prezentarea dovezii se poate face fizic, la sediul Companiei de Apă S.A. Buzău sau prin formularul de contact din secțiunea contact aici(link).

Vezi detalii

Cum îmi pot modifica adresa de e-mail folosită la accesarea contului?

Contul online se creează în baza unei adrese de e-mail valide. În cazul modificării adresei dumneavoastră de e-mail este necesară transmiterea unei solicitări prin formularul de contact aici(link) (aceasta implică ștergerea contului online şi activarea unui alt cont online în baza noii adrese de e-mail) şi lansarea unei noi cereri de creare a contului.

În cazul în care nu sunteți titular de contract / reprezentant legal este necesară transmiterea unei împuterniciri de administrare a contului nou creat.

Pentru a modifica adresa dumneavoastră de e-mail pentru acces cont, transmiteți o solicitare prin formularul de contact aici(link). Această cerere va implica ștergerea contului online şi activarea unui alt cont online, pe baza  unei adrese de e-mail valide.

În cazul în care nu sunteți titular de contract / reprezentant legal este necesară transmiterea unei împuterniciri de administrare a contului nou creat.

Vezi detalii

De ce să fac cont online de client?

Contul dumneavoastră vine cu facilități care vă vor ajuta să rezolvați rapid multe dintre lucrurile din relația cu Compania de Apă S.A. Buzău. 

În funcție de tipul de contract pe care îl aveți, veți putea să:

  • transmiteți indexul și să plătiți facturi online;
  • consultați informații legate de contractul de furnizare și prestare a serviciilor cu apă și / sau canalizare;
  • vizualizați facturile, istoricul financiar, precum și evoluția consumului dumneavoastră de apă.
Vezi detalii
1 5 6 7

Ai o întrebare?

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

This field is for validation purposes and should be left unchanged.