Întrebări frecvente

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

Mai jos poți regăsi o listă cu întrebări frecvente.

 

Cele mai frecvente întrebări

Ai o întrebare?

Ce pot să fac dacă nu mai pot plăti factura / facturile de apă?

În cazul în care vă aflați temporar în imposibilitatea de a plăti în întregime factura, suntem alături de dumneavoastră și vă oferim posibilitatea eșalonării acesteia, printr-un acord de plată. 

Pentru explicaţii suplimentare, puteți lua oricând legătura cu noi pe pagina Contact(link) sau la sediul companiei, de luni până joi între orele 07:30 -16:00, iar vineri între orele 07:30 -14:00.

Vezi detalii

Cum îmi pot modifica adresa de e-mail folosită la accesarea contului?

Contul online se creează în baza unei adrese de e-mail valide. În cazul modificării adresei dumneavoastră de e-mail este necesară transmiterea unei solicitări prin formularul de contact aici(link) (aceasta implică ștergerea contului online şi activarea unui alt cont online în baza noii adrese de e-mail) şi lansarea unei noi cereri de creare a contului.

În cazul în care nu sunteți titular de contract / reprezentant legal este necesară transmiterea unei împuterniciri de administrare a contului nou creat.

Pentru a modifica adresa dumneavoastră de e-mail pentru acces cont, transmiteți o solicitare prin formularul de contact aici(link). Această cerere va implica ștergerea contului online şi activarea unui alt cont online, pe baza  unei adrese de e-mail valide.

În cazul în care nu sunteți titular de contract / reprezentant legal este necesară transmiterea unei împuterniciri de administrare a contului nou creat.

Vezi detalii

De ce să fac cont online de client?

Contul dumneavoastră vine cu facilități care vă vor ajuta să rezolvați rapid multe dintre lucrurile din relația cu Compania de Apă S.A. Buzău. 

În funcție de tipul de contract pe care îl aveți, veți putea să:

  • transmiteți indexul și să plătiți facturi online;
  • consultați informații legate de contractul de furnizare și prestare a serviciilor cu apă și / sau canalizare;
  • vizualizați facturile, istoricul financiar, precum și evoluția consumului dumneavoastră de apă.
Vezi detalii

Poate interveni Compania de Apă la o avarie sesizată într-un condominiu?

Compania de Apă Buzău NU poate interveni la avariile apărute în incinta condominiilor. Responsabilitatea reparării conductelor din interiorul condominiilor revine în exclusivitate Asociației de Proprietari. Compania de Apă S.A. Buzău asigură întreținerea rețelelor de apă și canalizare DOAR până în contorul general al condominiului.

Vezi detalii
1 5 6 7

Ai o întrebare?

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

This field is for validation purposes and should be left unchanged.