Întrebări frecvente

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

Mai jos poți regăsi o listă cu întrebări frecvente.

 

Cele mai frecvente întrebări

Ai o întrebare?

Poate interveni Compania de Apă la o avarie sesizată într-un condominiu?

Compania de Apă Buzău NU poate interveni la avariile apărute în incinta condominiilor. Responsabilitatea reparării conductelor din interiorul condominiilor revine în exclusivitate Asociației de Proprietari. Compania de Apă S.A. Buzău asigură întreținerea rețelelor de apă și canalizare DOAR până în contorul general al condominiului.

Vezi detalii

De ce la completarea formularului îmi apare mesajul ”Cod invalid”?

Ați primit acest mesaj deoarece Codul de client pe care îl doriți ataşat contului dumneavoastră online este deja introdus în alt cont online. Dacă doriți ataşarea codului de client în contul dumneavoastră online, este necesară prezentarea dovezii că sunteți titularul de contract, persoana împuternicită sau reprezentantul legal. Prezentarea dovezii se poate face fizic, la sediul Companiei de Apă S.A. Buzău sau prin formularul de contact din secțiunea contact aici(link).

Vezi detalii

Cum aflu despre întreruperile de apă?

Întreruperea temporară a apei, ca urmare a unor lucrări planificate pe rețelele de apă, este comunicată pe site, la secțiunea Sistări(link).

În situația în care intervin incidente neprevăzute pe rețelele de apă care necesită întreruperea temporară a apei, Compania de Apă S.A. Buzău comunică acest lucru, prin SMS, titularului de contract ce are numărul de telefon în baza noastră de date.

Dacă observaţi vreo problemă în furnizarea serviciului de apă, ne-o puteţi comunica telefonic la 0238 938 sau pe site, la secțiunea de contact aici(link).

Vezi detalii

Cine poate crea un cont online de client pe site-ul www.cabuzau.ro?

Contul online poate fi creat de clienții Companiei de Apă S.A. Buzău sau de reprezentanții legali ai acestora (Asociațiile de Proprietari, Agenților Economici și Instituțiilor Publice). Creați un cont în secțiunea „Contul meu”, prin accesarea butonului „Creează cont nou”. Datele solicitate la crearea contului online sunt: cod client, cod facturare, numele, prenumele, e-mail și parola.

Vezi detalii
1 6 7

Ai o întrebare?

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

This field is for validation purposes and should be left unchanged.