Stadiul actual al Contractului de Lucrări CL6

Ne dorim ca informațiile privind investițiile pe care le realizăm să ajungă la dvs. constant și detaliat. Contractul de lucrări CL 6 vizează „Execuția și reabilitarea forajelor în localitățile: Calvini și Izvoru Dulce,  execuția și reabilitarea stațiilor de captare/ tratare apă potabilă/ gospodăriilor de apă în localitățile: Calvini, Cislău, Buda Crăciunești, Mânzalești, Chiojdu, Măgura, Sărata Monteoru, reabilitarea rezervoarelor Sărata Monteoru și Nehoiu.”

Sector 1: Sistem zonal de alimentare cu apă Nehoiu

  • Gospodaria de apă (GA) Fluieraș, loc. Nehoiu

Reabilitare rezervor Fluieras, V=1000m3

Stație de clorinare nouă în GA Fluieraș

  • Gospodăria de apă Centrul Civic, loc. Nehoiu

Reabilitare rezervor Centrul Civic, V=500m

Stație de clorinare nouă în GA Centrul Civic

  • Gospodăria de apă Lunca Priporului

Reabilitare rezervor Lunca Priporului, V=500m3

Stație de clorinare nouă în GA Lunca Priporului

Cele trei gospodării de apă au fost reabilitate, modernizate, iar în acest moment sunt în perioada de testare.

 

Sector 2: Sistem zonal de alimentare cu apă Merei

Gospodăria de apă Sărata-Monteoru

Reabilitare rezervor Sărata-Monteoru, V=2x750m3

Stație de clorinare în Gospodăria de Apă Sărata-Monteoru

Integrare în sistem SCADA rezervoare existente în GA Ciuhoiu, GA Prag și GA Popas.

În cadrul acestui sector, lucrările de reabilitare a rezervorului Sărata-Monteoru, precum și celelalte obiective au fost finalizate conform proiectului. S-au executat lucrări complexe de demolare, armare, betonare, reabilitare interioară și exterioară, precum și instalarea de noi sisteme mecanice, electrice și de automatizare. Sunt programate o serie de teste de verificare a lucrărilor.

 

Sector 3: Sistem de alimentare cu apă Izvoru Dulceextinderea și modernizarea sistemului de alimentare cu apă, cu accent pe forajul F4 și rețeaua aferentă.

  • Sursa de apă

Reechipare foraj F4 în loc. Izvoru Dulce

  • Aducțiuni de apă

Extindere conductă de aducțiune de la F4 la GA Coloneasa, L=aprox. 1297 m

  • Gospodării de apă

Integrare în sistem SCADA rezervoare existente în GA Coloneasa, GA Ciucur și GA Casarie

Lucrările (foraj, conducte, instalații) au fost finalizate.

Echipamentele sunt pregătite pentru testare.

 

Sector 4: Sistem zonal de alimentare cu apa Vernești – Măgura

  • Conducte de transport apă

Conducta de transport de la GA Vernești la GA Măgura, L= aprox. 18.307m

  • Gospodăria de apă Măgura

Rezervor nou de înmagazinare apă Măgura, V=300m3

Stație de clorinare în GA Măgura

Stații de pompare de apă potabilă noi în loc. Vernești și Măgura

Sistemul zonal de alimentare cu apă Vernești – Măgura a fost executat în întregime. În prezent, toate componentele sistemului, de la conducte la stații de pompare, sunt supuse testelor finale înainte de punerea în funcțiune. Este în curs de implementare un sistem SCADA complet.

 

Sector 5: Sistem zonal de alimentare cu apă Mânzălești – Lopătari

  • Sursa de apă

Reabilitare baraj captare Cireșu

  • Aducțiuni de apă

Reabilitare conducta de aducțiune de la baraj Cireșu la GA Jghiab, L= aprox. 692m

  • Gospodării de apă
  • Gospodăria de apă Jghiab

Reabilitare stație de tratare apă potabilă Jghiab, Q =28 l/s

Cămine monitorizare debit și calitate apă brută

Bazine de reacție cu agentul de preoxidare, coagulare și floculare

Reabilitare decantoare suspensionale

Clădire stație de tratare

Reabilitare clădire stație de tratare

Reabilitare filtre cu nisip și instalație de spălare

Gospodăria de reactivi

Laborator fizico-chimic nou

Dezinfecția finală cu clor cu asigurarea dozei de marcaj

Dispecerat local de monitorizare SCADA

Bazin de omogenizare apa de la spălare

Stație de pompare apă uzată

Decantor/îngroșător de nămol

Hală deshidratare nămol

Rezervor nou de înmagazinare apă în GA Jghiab, V=700m3

Integrare în sistem SCADA rezervoare existente în GA Arbănași, GA Jieni, GA Podu Muncii, GA Sârbești, GA Mânzălești, GA Meledic, GA Grunj și GA Sărulești

  • Gospodăria de apă Meledic

Rezervor nou de înmagazinare apă în GA Meledic, V=300m3

Stație de clorinare nouă în GA Meledic

Reabilitare stație de pompare apă Grunj

Lucrările de reabilitare a conductei de aducțiune de la barajul Cireșu la GA Jghiab, L= aprox. 692m, rezervorul nou de înmagazinare apă în GA Meledic, V=300m3, stația de clorinare nouă în GA Meledic și reabilitarea stației de pompare apă Grunj ale sistemului zonal de alimentare cu apă Mânzălești–Lopătari sunt în fază finală, iar testele sunt în desfășurare conform planificării.

Însă, din cauza imposibilității de a goli Barajul Cireșu, din cauza secetei prelungite, golirea barajului fiind o condiție obligatorie pentru înlocuirea echipamentelor hidrotehnice ale barajului, termenele de finalizare pentru reabilitarea barajului de captare Cireșu au fost planificate pentru luna noiembrie 2024. De asemenea, reabilitarea stației de tratare apă potabilă Jghiab, Q =28 l/s (cu lucrările aferente, detaliate în lista de mai sus), și integrarea în sistem SCADA a rezervoarelor existente în GA Arbănași, GA Jieni, GA Podu Muncii, GA Sârbești, GA Mânzălești, GA Meledic, GA Grunj și GA Sărulești vor fi prelungite pentru lucrările asociate și generate de aceeași cauză,seceta prelungită.

Totuși, rezervorul nou de înmagazinare apă în GA Jghiab, V=700m3 a fost finalizat și ne-am putut folosi de această capacitate suplimentară de stocare apă tratată țn perioada secetoasă.

 

Sector 6: Sistem zonal de alimentare cu apă Chiojdu

  • Sursa de apă

Reabilitare și reconfigurare desnisipator existent Priseaca

  • Gospodării de apă

Gospodăria de apă Chiojdu

Lucrările la sistemul zonal de alimentare cu apă Chiojdu avansează conform planificării, fiind aproape finalizate.

 

Sector 7: Sistem zonal de alimentare cu apă Calvini – Pătârlagele – Cislău – Viperești

  • Sursa de apă

Front de captare nou în Bâscenii de Sus – Calvini – Bâscenii de Jos, UAT Calvini

  • Aducțiuni de apă/conducte de transport

Conducte de aducțiune la GA Calvini, L = aprox. 9.696 m

Conducta de transport principală – alimentare din rezervor Calvini – GA Cislau,

L = aprox. 9.022 m

Conducta de transport principală la GA Gura Bâscei, L = aprox. 718 m

Conducta de transport principală rezervoare Poienile, L = aprox. 1.168 m

Conducta de transport principală – rezervor GA Mărunțișu, L = aprox. 3.668 m

Conducta de transport principală – rezervor Buda Crăciunești, L = aprox. 5.027 m

Conducta de transport principală – rezervor Tronari, L = aprox. 6.239 m

Conducta de transport principală – rezervor Viperești, L = aprox. 4.033 m

Integrare în sistem SCADA rezervoare existente și noi din GA Cislău, GA Gura Bâscei, GA Poienile, GA Viperești, GA Buda Crăciunești, GA Tronari, GA Mărunțișu

  • Stații de pompare pe conducte de aducțiune

Stație de pompare alimentare GA Mărunțișu

Stație de pompare alimentare GA Buda Crăciunești

Stație de pompare alimentare GA Tronari

  • Gospodării de apă

Gospodăria de apă Poienile, UAT Pătârlagele

Gospodăria de apă Mărunțișu, UAT Pătârlagele

Gospodăria de apă noua Bâscenii de Jos, UAT Calvini

Gospodăria de apă noua Buda Crăciunești, UAT Cislău

Gospodăria de apă Cislău

Gospodăria de apă Viperești

Gospodăria de apă nouă Tronari

Proiectul de alimentare cu apă Calvini – Pătârlagele – Cislău – Viperești este în curs de finalizare. Sistemul nou compus din: 13 foraje, 39,5 km de conducte aducțiune și transport, 3 rezervoare, 5 stații de clorinare, 3 stații de pompare este construit și se află în etapa de punere în funcțiune graduală și interconectare SCADA.

Progresul fizic general al contractului la această dată este de 85%.

Întrebări frecvente

Vezi toate

De ce tariful apei nu este același în toată România?

Serviciul de alimentare cu apă este un serviciu local. În fiecare localitate, factorii precum: calitatea surselor de apă utilizate, tratamentele necesare de potabilizare, relieful, numărul de locuitori influențează tariful apei. 

În județul Buzău, tariful apei este unic pentru toți utilizatorii, fiind reglementat de ANRSC.

Vezi detalii

Cine plătește înlocuirea contorului de apă?

Deutsche Online-Casinos bieten eine Vielzahl von Glücksspieloptionen für Spieler. Diese Plattformen zeichnen sich durch ihre Zuverlässigkeit, Sicherheit und ein breites Spektrum an Spielen aus. Von traditionellen Tischspielen wie Roulette und Blackjack bis hin zu modernen Spielautomaten und Live-Dealer-Spielen finden Spieler eine abwechslungsreiche Auswahl.
Das beste deutsches online casino zeichnen sich auch durch großzügige Bonusangebote aus, darunter Willkommensboni, Freispiele und Treueprogramme. Spieler können sich auf eine sichere Spielumgebung verlassen, da diese Casinos von den relevanten Behörden reguliert und lizenziert sind.
Zahlungsmöglichkeiten in deutschen Online-Casinos sind vielfältig und umfassen Optionen wie Kreditkarten, E-Wallets und Banküberweisungen. Die meisten Casinos bieten auch mobile Plattformen an, sodass Spieler ihre Lieblingsspiele bequem von unterwegs aus genießen können.
Deutsche Online-Casinos sind bestrebt, erstklassige Unterhaltung und erstklassigen Service zu bieten. Spieler können eine Mischung aus Tradition und Innovation erleben, während sie ihre Glücksspielerfahrung in diesen Online-Casinos genießen.

La realizarea unor branșamente de apă noi, costul contorului revine operatorului, inclusiv toate costurile de înlocuire vor reveni Companiei de Apă S.A. Buzău. 

În situația în care contorul este deteriorat din cauze ce țin de utilizator (deteriorare, furt, îngheț, intervenții neautorizate etc.) costul înlocuirii îi revine utilizatorului.

Orice intervenție neautorizată va fi tratată conform prevederilor Regulamentului Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.

Vezi detalii

Ce înseamnă ”apă meteorică” de pe factura mea?

Facturarea serviciului de canalizare a apei pluviale prestat de către Compania de Apă S.A. Buzău se realizează în conformitate cu Regulamentul Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.

Apa meteorică preluată de canalizare se stabilește în funcție de suprafețele deținute, construite și neconstruite, declarate de utilizatori și de cantitățile specifice de mai jos.

Regăsiți mai multe informații AICI

Vezi detalii

Care sunt pașii pentru depunerea online a unei documentații pentru avizare/contractare?

Pe site-ul nostru www.cabuzau.ro, accesați secțiunea Cum devin client.

Acolo veți regăsi un ghid pas cu pas pentru efectuarea operațiunii online.

Vezi detalii

De ce apar diferențele de înregistrare între contorul de branșament și cantitatea totală de apă înregistrată de repartitoarele de costuri din apartamente?

După contorizarea la nivel de apartament, se constată uneori diferenţe între suma cantităţilor înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente şi cantităţile înregistrate de contorul de branşament.

Aceste diferenţe pot apărea din diferite cauze:

  1. Diferenţe de clasă de precizie – contoarele de branşament au clasa de precizie superioară, diferită de repartitoarele de costuri din apartamente (excepție făcând contoarele montate în condominii de către CAB).
  2. Pierderi de apă înainte de repartitoarele de costuri din apartament – în funcţie de locul de montare. Practica demonstrează că, prin cumulare, pierderile de apă pe instalaţiile interioare pot să fie semnificative, fără a fi înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente. Ele pot fi cauzate de avarii ale sistemului interior de distribuţie sau de instalaţii neetanşe.
  3. Punctele de consum necontorizate în imobil. Sunt frecvente cazurile în care în imobil există puncte de consum necontorizate, precum: robinete în spălătorii, la ghenele de gunoi sau în subsolurile blocurilor. În cazul în care aceste robinete sunt folosite pentru umplerea butoaielor de murături, udat grădina din faţa blocului sau pur şi simplu curg în voie pentru că nu deranjează pe nimeni, reprezintă o mare sursă generatoare de consumuri.
  4. Poziţia de montare a repartitoarelor de costuri din apartament – dacă nu se respectă cu stricteţe poziţia de montare (de regulă, orizontal) a repartitoarelor de costuri din apartament indicată de producător, acestea înregistrează greşit. Orice deviere, cât de mică, a poziţiei de montare, produce erori de înregistrare.
  5. Necorelarea momentelor de citire – decalajul calendaristic dintre data citirii contorului de branşament şi data citirii repartitoarelor de costuri din apartament determină şi ele aceste diferenţe.Repartitoarele de costuri din apartament au rol orientativ de consum în interiorul imobilelor. Modul de repartizare a consumului/ cheltuielilor în interiorul imobilului este responsabilitatea exclusivă a Asociaţiei de Proprietari/locatari.
Vezi detalii